Sevgimom1 ekara bende yasimdan dolayı doktora ısrar ettim dün rahim flimi çektirdim yarın gösterecem artık bize çizdiği yolda yürüyeceğiz inşallah en kısa sürede anne olurum allah herkesin çocuğunu korusun olmayanlarada tez zamanda nasip etsin.🙏tesekkurler
ekara Sevgimom1 amin tüm isteyenlerin bebekleri olsun inşallah.Sizinde güzel haberlerinizi alırız inşallah.
espalp Sevgimom1 ben 1.65’im 83 kiloydum hamile kaldığımda 🙏🏻 Aşırı kilolardan bahsetmiyoruz bence engel olacak kadar kilolu değiliz canım
Sevgimom1 espalp çok istiyorum anne olmak eşimde çok istiyor.. rabbim bizi de layık görür inşallah.. tskler
Deletedmom3 Sevgimom1 engel değil ama hem senin sağlığın hem de bebek sağlığı için risk oluşturabilir. Stres yapmadan kilo vermeye calışırsan daha güzel olur 💜
feyzaa34 Sevgimom1 dün doktordaydim benden önce muayene olan kadin rahat 110 vardir bence engel degil
Alarasel Sevgimom1 hayır cnmm değil pek kiloyla alakalı drğil 100 ün üstünde değilse yani bnm bildiğim sorun olmuyo. Allah gönlüne göre versn.
Emineemre Bence engel değil benim boyu. 1.70 kilom 94,5 tu hamile kaldığımda hamile kalınca 4 kilo verdim
Yeni_annee Ben 84 kiloyla hamile kaldım kilo engel olsa baba olurdu. Eğer kilo veremediğini düşünüyorsan insülin direncine ve troitlerine baktir istersen. Benim ikisinde de sorun olduğu için kilo veremiyorum
Badevehande Zayıflamak gerçekten ile yarıyor ben yıllardır hep 60-62 arasındaydım boyumda 162 sonra diyet yaptım 56 ya düştüm 1 ayda hemde yapıştı diyordum sizin gibi ama tamamen beslenme düzeniyle alakalı birşey. 2 ay sonra da hamilr kaldım hemde 1 yıl 2 aydır olmuyordu
Sevgimom1 Badevehande ben de hergun verme umuduyla uyanıyorum ama gece yatarken çok yemekten uyuyamadigimi farkediyorum.. aslında sağlık açısından önemli ama işte umursamıyorum bebek için yapmayacağınız şey yok bende vermeye başlayacam inşallah.. tebrikler sizede..
Bugraanne Kilo benim için engel olmadı senin için olabilir ya da bi sebeptir.ben de 105 kilo ile hamile kaldım ayrıca polikistik over hastasıyım.veren Rabbim sen yine de elinden geleni yapmaya çalış.kilo vermeye odaklanırsan çocuğu çok düşünmezsin psikolojik olarak daha rahat ilerler inşallah.