ekara 8 aylık evliyim ve evlendiğin günden bu yana çocuk istiyoruz hamile kalmadım bana bebek tedavisi görecek bir hasta değilsin git bekle olur diyor ama yaşım 37 Daha ne kadar bekleyebilirim ki bende ısrar ettim ve şuan tedaviye başladım sperm testi rahim flimi diye.. kısmet allah nasip eder inşallah.. sizde sağlıkla büyütün çocuğunuzu inşallah