orgucuanne dikmende özel 19 mayis hastanesine gidiyorum ordan memnunum. Hatta kız kardeşim orada doğum yaptı dün.Kanamam olduğunda ise kendi doktorum yoktu mecburen zekai tahire gittim psikolojimi mahvettiler, ilaç vs vermediler düşecek gözüyle bakıp bunu empoze ettiler. Siz ne tarafta oturuyorsunuz? Düşündüğünüz bir hastane var mi?