berilzumrut511 progestan düşük önlemek amaçlı kullanılıyor canım. Doktor gerekli gördüğünde veriyor. Kese etrafı kanama yoksa, kesenin konumu iyiyse kanama olmuyorsa vermiyorlar. Ama herhangi bir risk unsuru varsa doktor risk boyutuna göre çeşitli dozlarda ve farklı kullanım yöntemleriyle veriyor. Bir de kanama olursa yanınızda bulunsun diye tedbir amaçlı verenler var. Risk varsa kesinlikle kullanılmalı ama risk yoksa da kullanılması gereksiz bence. Çünkü fazla progesteron da bağırsak faaliyetlerini yavaşlatır gaz ve kabızlığa neden olur