Happymamizmir evet canım ilk üç ay üç kez oldu, 2 defa kahverengi gibi sonuncuda kırmızıydı, hepsinde doktora gittim çok şükür bebeklerim sağlıklıydı, doktorum olabilir aşırı kanama olmadığı sürece sorun yok dedi. İlki 3-4 gün sürmüştü ama çok az geliyodu, sonrakiler daha kısa sürdü