Gzmktn Gözün aydın 😊 Korkma canım nişanı gelip 1 hafta Sonra falan Doğum yapan var.Doktorun dediği gibi sancılarını bekle.Çok büyük bir kanama olunca hastaneye git direk.Bir avaz da kurtulursunuz inşallah ikinizde 🙏🏻 Ben de 38 bitti öyle bekliyorum nişanım gelsin diye ☺️🙏🏻