Lsbebisim TunarinAnnesi Canım aynısı bende de oldu bekle dedi ilkin çıkmadı 20 gün sonra pozitif çıktı
Esesen TunarinAnnesi valla ben kan testi yaptırdım negatif dediler 4 gün sonra adetim vardı. Adet olmadım iki gün bekledim dedim kesin hamikeyim bir daha kan testi yaptırdım bu kez çıktı yani hemen umutsuz olma belki benim gibi geç döllenmedir