TunarinAnnesi Kızlar adete 3 gün kala Kanda Hcg 0,06 2 gün geçti adet 0,1 dr hamilelik yok dedi ama 20 bekle adetin gelmezse kan ver yine dedi hiç bişey anlamadim sevinmeliyim üzülmelimiyim ?😥
Blackkcat TunarinAnnesi 20 bekle derken🤷🏻♀️Canım yumurtlaman ne zamndı,regliye yakın hcg de çıkması lazımdı ama sende negatif gözüküyor malesef,regli geçsin tekrar yaptırırsın için rahat eder canım
sevdicek TunarinAnnesi canım geç döllenme ihtimaline karşı adetin gecikirse yine kan ver demiş sen yine hamileymiş gibi düşün ilaç vs içme hiç belli olmaz gecikirsen yine kan ver inşallah vardır 🤲
Tugce1803 TunarinAnnesi Canım sana demiştim belki seni üzdüm çizgi yok diyerek ama hamile değilsin maalesef😔
RabiaYusuf ya hiç belli olmaz benimde adetime 2 gün kala -0,00 idi resmen ..bende hamilelik olsa zaten kanda belli olur diye düşündüm yok diye ama bebek yeni yerleşmeye başlamış ozaman
RabiaYusuf sevdicek TunarinAnnesi aynenn ilaç felan kullanma sanki hamileymişsin gibi düşün ben bebek düşündüğüm zamanlar öyle yapmıştım folikasitte kullanmıştım hamile kalmadan 1 ay önce dr tavsiye etmişti
TunarinAnnesi Tugce1803 bu benim icin Sorun degil canm esim tup bebege bile razi adet olunca islemlere basliyicaz InsAllah 😊
Deletedmom2224 TunarinAnnesi Bu değerle kesinlikle gebelik yok diyebiliriz. Istiyorsaniz inşallah en yakın zamanda nasip olsun 🤲🏻
Tugce1803 TunarinAnnesi siz bilirsiniz🤷♀️maddi açıdan da manevi açıdan da zor Bi durum hepimiz kavuşuruz inşallah🌸
TunarinAnnesi RabiaYusuf bekliycem canım dr ile konuşup başka şehirde uzman öp.dr ile aşilama oda olmazsa tüp bebeye karar verdik eşimle Rabbime isyan olmasin ama artik sabrim kalmadi tonla para ameliyatlar şehirler gezdik olmadi belkide Alın yazımda Tüp bebekle Anne olmak var 💔
RabiaYusuf TunarinAnnesi Allah bilir tabi orasını belkide.. inşAllah gönlünüze göre olur herşey.. ama isminizden dolayı birşey sormak istiyorum. ikinci bebek mi ?
Birminiksusamtanesi TunarinAnnesi bu degere gore gebelik gozukmuyor canim negatif birde reglin gecikmesi yumrtlama zamanindan kaynaklidir yumurtlama uzerinden kac gun gecti