Annehayali33 Dlktpl ve hala tik yok sende ne var ne yok cnm regl oldunmu yoksa sende bnm gibi beklemedemisin😌🙊🙏
Annehayali33 Dlktpl benim bugun 3 gecikme ve belirtilerim cogaldi bel agrisi uyuma istegi bas agrisi kasik agrisi ara ara mide bulantisi
Yassmenn Annehayali33 ben de her adet gecikmesinde hamilelik belirtilerini yaşıyordum ve test yapmaya çok korkardım canım ama psikolojikmiş hamile kaldığımda hiç hissetmemiştim 6-7 haftalık olana kadar inşallah hamilesindir🙏🙏
ilaygiz Babuze kusura bakmayin benim adetim bir gun gecti sadece bacaklarimda falan agri var beklemem gereklimi
Blackkcat Benim de 1gün geçti,günü gününe olurdum ama anlamadım 28günde bir oluyordum saati saatine hatta,ovulasyon testi gerdi beni galiba gelmiyor regli,dün sabah yaptım negatifti,hiç belirtimde yok regli belirtileri hariç😕
ilaygiz Blackkcat benimde gunu gune oluyordu ama bu sefer 1 gun gecti test yaptim negatif cikti ama bugun bacak agrim falan var anlamadim
Blackkcat ilaygiz benim aşırı karnım ağrıyor şu an hiç regli öncesi ağrımazdı hayır olsun,belirgin olarak sadece bacak ağrım olurdu sizin gibi,o da var ama karnım feci ağrıyor