Yprkk Ezel1323 ayın 9u diyoruz da karnım bugün bakınca aşağı düşmüş gibi . Cuma’ya kadar gelmesin de bıdık bakalım ne olacak 🤷🏼♀️😁
SevalK sozer1 bende şimdi geldim kontrolden 1 hafta daha dayan dedi sonra ilacı bırakıcaz🤷🏼♀️ Kaç kg olmuş senin
Zeynepzeze 36+3 gebelik zehirlenmesi var 3 günde 1 kontrole gidiyorum normal doğum planlıyorduk. Ama sezeryan ile alınacak gibi şu an
SevalK 36+1 olduk bugün dr nidicard ı haftaya bırakıcaz dedi sonra zaten kendisi gelir hemen diye düşünüyoruz 2 7 Eylül arası doğumu bekliyorum dedi🐣
Katatonik Benim de 19 eylüle gün verdi dr 35+4 deyim bu hafta kilosu 1 hafta geriye düşmüş bebek 2680 gr sol yana yatıyorum fırsat buldukca inanılmaz halsizlik ve nefes darlığı var midem akciğerlerime yapıştı resmen😂😂 akşamları ufak yürüyüşler yapıyorum halsizliğime ve kabızlığıma iyi geliyor tavsiye ederim
SevalK sozer1 nst 65 e çıktı sonra 45 e çıktı düzensiz tabi ama bakılsa alttan 2 cm açıklık vardır dedi dr. 2700 kg olmuş
sozer1 SevalK valla benim 80 60 100 öyle çıktı bugünde ama alttan bakmadı hafif diyo ben anlamadım milleti 60 la doğuma alıyolar adam bana hafif çıkmış diyo 😄
sozer1 SevalK evet hafifmiş😄perşembe çağırdı salı cuma olarak takip etcekti Cuma resmi tatil diye Perşembe gitcem
SevalK sozer1 ptesi gel dedi ama sıkıntı olursa öncesinde de hemen gel dedi ptesiye kadar durursa kilosu bence 2900 falan olur
Zeynep472165 Ece34_ onu nasıl tespit ettiniz benm de bel fitigim var doktora söyledim normal doğum için engel mi diye önemli değil dedi ayrıca boyumda çok kısa siz nasıl aldınız karari
Ece34_ Zeynep472165 beyin be sinir cerrahisi raporumu gördü (MR) ona göre bana normal Doğum yapamaz raporu verdi Allah muhafaza patlama ihtimali çok yüksekmiş seninde raporun varsa dr göster istersen