Gkivik 36 +3 olduk bugun kontrol vardi. Haftaya tekrar gel dedi. Bekliyoruz artik . Siz nasilsiniz guzel anneler?😍😍
sozer1 Gkivik benimde bugün vardı kilosu geriden geliyor 10 gün kadar dedi😞 yediklerim ulaşmıyormuş bebeğe sola dönüp sürekli yatmam gerekiyormuş sizin kaç kiloymuş
Yprkk Gkivik bizde bugün 36+3 olduk 😍 Cuma günü kontrole gitcez ayın 9nda da kavuşcaz inşallah kızımla 🙏❤️
Aysedgrlikrkmz Gkivik 36+6 yız bizde gün aldık haftaya Cuma Doğum olacak inşaallah sabırsızlıkla heyaçecanla biraz da korkuyla bekliyoruz 🥰
Denizgiller Kilosu nasıldı ve dönmüş mü bebek bende perşembe 36 olacam kontrol var benim minnak dönmedi hala
Arasbebe Bnde otuzaltı haftalıgım.ayın 3unde randewu var bkalım ne dıycek 😊ayın 21ını sabırsızlıkla bklıorum gel artık ogludum
SevalK sozer1 bende şimdi geldim kontrolden 1 hafta daha dayan dedi sonra ilacı bırakıcaz🤷🏼♀️ Kaç kg olmuş senin
Aysedgrlikrkmz Gkivik inşaallah sağlıkla gelsinler 🙏🏼 Ama insan engel olamıyor ki 😊 gün yaklaştıkça daha da farklı oluyor 🥰
Gkivik Aysedgrlikrkmz keske benim de doguracagim gun belli olsaydi 😊 ben de stres yapma diyorum ama dusununce bennde de oluyor.😀
sariselin Gkivik ben de 36. Haftadayım. Giderek heyecan artıyor. Doğum korkusu, bir an önce kavuşma isteği, merak tüm duygular bir arada🤗 hepimize sağlıklı acısız doğumlar nasip etsinler allah inşallah🙏🙏
Aysedgrlikrkmz Gkivik engel olunmuyor İnan 🥰🥰🥰 inşaallah hepimiz sağ salim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🙏🏼
Mervednr Gkivik 36 dan merhaba ☺️ Midem sürekli yanıyor. Sanırım kaburga diye bir şey kalmadı 🥴 alttan baskı yapıyor, akıntım çoğaldı artık gelsin istiyorum ya 😀 bugün kontrolümüz var bakalım