Mervednr Deletedmom133 arkadaşım kullandı bunu doğumdan sonra baya inceltti canım zaten önemli olan sıkı tutmasıymış. Sarıp incelen bile çok var
Deletedmom133 Elininanasi kesinlikle sırt iç çamaşırım olmuştur diye 1 hafta hasta bezi kullandım evde canım acıdı çünkü göbek assiyga sarktığı için yoksa tabiki tutunca bende rahat esiyordum l aldım ben
Deletedmom133 Mervednr aynen çok memnun kaldım düğmesi kapanmayan pantolonum vardı şimdi o bile kapanıyor hamilelik öncesi pantolonun 🙃
Badevehande Deletedmom133 evet bende L aldım Normalde m giyen biriyim ama kilo aldım küçük geldi M gözüme ama çok güzel yeri sıkı bir korse fiyatına göre çok iyi ben bez penye olur sanıyordum
Alarasel Elininanasi bnm bildğim iki hafta geçmeden takılmıyo ama. Bnde sezeryan oldm bugun 20. Gün takmaya başladım.
Elininanasi Alarasel bana ameliyathaneden cikimca takdilar.o esnada titreme tutnusdu beni hatta.aciyi hiss ediyordum henuz.takinca sakinlesdim.sen nasil korsesiz dura bildin canim acaba?bu arada midem falan şiş duruyordu gitmis.azcik karnim kalmis.hemde dikis yerinin uzerinden vuruyorlar ki agri vermesin.
Alarasel Elininanasi yok cnm hiç bilmiyrm onu ama drm bnm bi hafta sonra takabileceğimi söyledi ancak çünkü bi haftada kapanıyo dikişler.bnce normali takmamak 🤭🤭ama haatanede taktıysalar sorun olmaz yani bnmde olamdı çok şükğr drmda hastanemde çok iyidi ☺️
Badevehande Deletedmom133 evet xl bile vardı genelde anneler kilo vermeye üşeniyor kalıyor böyle şeyler😅
Elininanasi Alarasel canim peki takmadin oturdukda kalkdikda canin acimadimi?ya canim benim korsemi cikardilar zor durdum tuvalete zor gidiyrodum hastanede.
Badevehande Deletedmom133 taze annesin canım olur o kadar hele bi doğuralım da zayıflarız inşallah bizde😊😊
dvran22 Deletedmom133 canım ben eşime söyledim m beden alsın diye inşaallah kalmıştır Şimdi Ben 37.haftama gireceğim daha 5 kilo aldım doğuma kadar 3 kilo daha alırsam 68 olurum diye düşünüyorum M beden olur mu bana Sonuçta doğumdan sonra göbek ister istemez gidiyor değil mi
Elininanasi Deletedmom133 kac kulosun canim.doguma kac kuloyla girdin kac kilo aldin.dogumda kac kilon gitdi Dogumdan somra kac kilo verdin😁😁😁 Ay cok soru sordum ozur dilerim🤭 Ben cok kilo aldimda yani O uzden sordum.kusura bakma.soylersen sevinirum😊
Deletedmom133 Badevehande bu kadar gitti şükür benim karnım büyüktü şimdi bayağı gitti dün yeni kıyafetler alınca biraz daha mutlu oldum gitmesede diyetisyen e gideriz kızım büyüsünde
Elininanasi dvran22 ben ameliyatdan cikdikda 80 kiloydu M beden kullaniyorum.size kesinlikle gelir😊hatta buyuk bile olur size
ezehra Deletedmom133 en küçük m bedenmiş ya s yok neden yok benim kilo yok göbek kaldı biraz doğumdan sonra o gitsin istiyorum ama beden yok 🤷♀️🤦♀️
Deletedmom133 ezehra s cok küçüktür zaten gerek yok diye sen normal korse tak ayarlananlardan canım 🤭🤣