Esesen bence tekrar yüklemeye gerek yok
Benim sağlık ocağında yüksek çıktı orda yapıldı yani
Onlar dahiliye git dedi ben yine çok oralı olmak istemedim ama Doğum doktorum kesinlikle git dedi
Dahiliye randevu aldım sgk
Sonucu gösterdim
Aynı gün beni diyabetik hemşire yada doktor olan biri ile görüştürdüler hemen peşinden alt kata diyetisyene yönlendirdiler
Makina verdiler ölçüm İçin dahili Doktoru yazdı onu yani defter verdiler bana günde 4 defa ölçtüm biri sabah aç diğerleri tok
20 gün sonra o ölçümlerle tekrar gittim dahiliye
İyiye gidiyor dedi sonra tekrar günde bir defa aç tok ölçtüm 2 hafta tekrar gittim dahiliye işte oda geçen hafta oldu
Bu sürede hiç kilo almadım sağlıklı beslendiğim için ama bebeğim büyüdü hiç bir sorun yok
Umarım yardımcı olmuşumdur