Seda95 Kızlar şeker yüklemesi yaptırıp Doğumdan sonra kilo verenildiniz mi veya veremeyen varmı yaptırdığına pişman olan
Melike35 Seda95 şeker yüklemesi ile kilo verebilmenin alakasını soruyorsun sanırım doğru mu anladım Benim 3.bebeğim hepsinde yaptırdım Yani 2 defa Doğum yaptım ve 20 şer kilo verdim sonrasında Şimdi 33 haftadayız 11 kilo falan aldım veririm yine bence
espalp Seda95 bunun şeker yüklemesiyle zerre ilgisi yok. Yükleme yaptırıp 18 kilo almış arkadaşkm şu an eskisinden daha zayıf. Yükleme yaptırmayan arkadaşım bir kilo bile vermedi. Ben yükleme yaptırdım sadece 6 kilo aldım. Doğumda hepsinin gideceğini düşünüyorum. Bence inanmayın öyle şeylere şeker yüklemesi önemli
Melek36 Seda95 sorunuz zaten tamamen yanlış. Şekeryuklemesi ile doğumdan sonra kilo vermemenin hiçbir alakası yok. Hatta şeker yüklemesi sonucu şekeri çıkanlar cok az kilo alıyor.,daha saglıklı besleniyor. Az kilo alındığı için doğumdan sonra vermesi kolay oluyor. Mesela benim şekerim çıktı ve 32. Haftamdayım7/8kilo ancak aldım. İyi ki yaptırdım şeker yüklemesini
Birkucukumut Melike35 canım kac kılo ıle hamıle kaldın bende 33 haftayım 13 kılo fılan aldım zaten kılolu olunca fazla oldu
Seda95 Melike35 aynen canım korkuyorum ya veremezsem diye annem arkaslarım hep moralimi bozdular kalır diye
Esesen Seda95 bence kimseyi ciddiye alma insanlar cahil cahil konuşuyor ben yaptırdım ne yemem arttı ne bişey. Neden veremiyim yani bildiğin gazoz, kola kadar şekerli bir şey. Aynı gazoz içiyor gibiydim. Ve ayrıca gebelik şekerim varmış mesela spor yapan bir insanım tatlı yemem pek ayrıca hep uedikşerime dikkat ederim ama gebelik şekeri çıktı. Yaptırmasam çocuk için tehlikeli olacaktı erken doğabilir, şeker hastası olabilirdi Allah korusun.
Melike35 Seda95 87 den 67 ye indim ben 2 defa hemde yani emziriyorum diye habire yersek zaten veremeyiz Su içicez bol bol tamam
OznurC Yani bu şeker yüklemesi çok abartılıyor arkadaşlar bakın Araştırın ama yani hiç çikolata baklava tatlı yemiyormusunuz buda o kadar az bişey yani ve çokta önemli yapılması gerekenlerden bebeğimiz için önemliyse varsın 5 kilo kalsın kalacaksa bizde yani
Merve43 Seda95 yok canm ya şeker yüklemesinin içindeki glikoz miktarı 50gram. 50 gram glikoz 2 tane çikolatada yada 2 bardak kolada da var öyle düşün
Melike35 Seda95 bende de çıktı bu sefer şeker diyetle çözdüm canım üzülme sakın kafaya taktıkça takılıyor
Esesen Seda95 yok canım çok üzme bunaltma kendini Allah şifa verir inşallah. Üzülürsen bebek de üzülür
Melike35 Esesen doktor verdi listemi tabi ama akşam 5 ten sonra hiç meyve yemedim yasaktı genel olarak bildiğimiz şeyler makarna pilav ekmek vs yok yani vitaminli şeyler Yedim Bebeğimin kilosuda iyi yani sıkıntı yok