Ezo-masum yürüyüş yapsan bu süreçte eğer doktorun izin veriyorsa tabi, o bile yeterli olur yormamış da olursun kendini. 3 ayı da atlatınca yine doktorun izniyle esneme germe hamile pilatesi olabilir. Burda hamilelik öncesi plates hareketlerini birebir yapmaman önemli bence, ve doktor izni.