Rbs111 Mirage91 seni çok iyi anlıyorum 9. Haftada hiçbir hamilelik belirtin yok diye doktora gitmiştim çünkü annem 9 ay istifa etmiş benden gebeyken😂 anne kız bile birbirine benzemiyor takma
Mirage91 Rbs111 haha bende de durum aynı annem diyor sen de bi kustum bi kustum ben de anneme benzerim diye hep bi beklenti şüphe 🤣
Esrabatman Mirage91 canım hamilelik uzun bir süreç daha en başındasın nelerin seni beklediğini yaşayıp göreceksin tabi umarım rahat geçer bulanmaz 🙏
Rbs111 Mirage91 HAhaha iyi ki benzememişiz diyelim gerçi senim için erken canım daha 2-3 hafta sonra anlarsın
Seda_123 Mirage91 Yok canım alakası yok kızım olacak banada miden bulanmıyorsa erkektir dediler ama kızım olacak kesin 😁
Mirage91 Seda_123 hayırlısı olsun canım ay ben de kız çok istiyorum kız bebekleri çok güzel allah sağlıklı bebekleri kucağımıza almayı nasip etsin 😍😍
tazee_annee Mirage91 merak etme 1 hafta hadi bilemedin 1.5 haftaya baslar bulantıların hemen olmuyor 😊 bazılarında bünye meselesi hiç midesi bulanmıyor inşallah senin bulanmaz 🤲🏻
Ananasgibiana Mirage91 6 haftalik daha cok erken bence sen biraz kafaya takrigin icin belirti ariyorsun biraz akisina birak zaten 2 3 haftaya en gec belirtiler baslar ki baslamasa da herkesin hamilelik donemi farkli keyfini cikar :)