Kbrazcan canım bol bol dua et ve moral çok çok önemli yatmaktan dinlenmekten en önemlisi moral diğer bebeğin için dim dik durmalısın allahım onu bağışlasın bundan sonra onu düşünmek zorundasın üzülmek ona da yaramayacak dim dik ayağa kalk ve onu yaşatmak için çabala Allaha bol bol dua et ve bugününe şükret neye isyan edersek dayanamazsak daha çok sınanıyoruz rabbim onu da almasın güçlüyüm de o yaşıyor en azından de ve onu kucağına alacağın zamanı hayal et lütfen üzülme emin ol üzülmenin faydası değil zararı oluyor. Ve mutlaka yanlış anlama ama yardım al olur mu psikolog gibi ben kaybettiğim de gitmiştim çok iyi gelmişti bir kere gitmek bile yetmişti küçük bir tavsiye başımdan geçtiği için