Kbrazcan canım ilk gebeliğim tek yumurta ikiziydi 6 hastalıkken kalp atışı duymaya gitmiştim o zaman doktorum ikiz olduğunu söylemişti tek yumurta ikizi olduğu için riskli olduğunu birinin diğerine göre sadece 2 gün geride olduğunu kalp atışının diğer bebeğe nazaran az olduğunu söylemişti ve çok dikkatli olmamı bol vitaminli yemekler yememi ve tuvalete bile mecbur olmadıkça kalkmamak gerektiğini söylemişti 1 hafta sonra gel demişti 4 gün sonra ben gitmiştim kalp atışı normale dönmüştü ama yine de çok umutlu olma demişti nitekim 2 hafta sonra 2 hafta geri kaldığını ve nabzının seyrek olduğunu ölmek üzere olduğunu söylemişti 10 hafta da iyice küçülmüştü kendi kendine eritecekmiş git gide eriyip kayboluyordu rahimde nitekim 11 hafta da tamamen kaybolmuştu diğer miniğim hep kahverengi lekenmem olmuştu progestan içmiştim iğne vurulmuştum diğer bebeği de etkileyebilir demişti allahtan kendi kendine kaybolduğu için diğer bebeği etkilemedi ölü olarak dursaydı kürtaj diyip iki bebeğe de olan olacaktı doktorum çok şanslısın diyordu fakat diğeri hep ilerde çıkıyordu büyüklük olarak diğer bebeğin besinlerini o çalmış nitekim 37 hafta da bebeğimi 3060 gr olarak kucağıma aldım sorunsuz bir şekilde Allah’ım onu bana bağışladı ama diğerini kaybettim diye ona da bir şey olucak diye her hafta hastaneye gidiyordum bu korku yüzünden çok zor geçirmiştim gebeliğimi şimdi 1 yıl arayla ikinci gebeliğim bu gebeliğim şahane geçiyor allahtan ☺️❤️ Seni anlayabiliyorum için acıyor ama allahım sana diğerini en azından bağışlasın bazen emin ol o zaman o kalana öyle bir tutunuyorsun ki o öyle bir başka oluyor ki ben kaybederken üzülürken allahım diğerini alırsa asla dayanamam diyordum o bari kalsa diye yalvarıyordum ağlayarak nitekim çok hassas çok anneci oldum ona diğer kaybettiğim hep aklımda oğluma bakarken aynı ondan bir tane daha olucaktı diye geçirmeden yapamıyorum ama sonra da diyorum ki ya onu da alsaydı allahım bugüne de şükürler olsun diyorum şimdi ikinciyi de o yüzden acele ettim hemen yaptık eşimle bize unuttursun bir nebze oğlumuz yine ikiz gibi büyüsün diye oğlum haftaya bir yaşına girecek şimdi ki 19 haftalık oldu karnımda allahım sağlıklı evlatlar nasip etsin de ileri de yine olur bu hayat bir alıyor bir veriyor önemli olan hayırlısı hakkında