ftmhmt_6 son 9 da bizim inşaallah 🥰 benim de herşeyi hazır bi de cam var silinecek Cuma halletcem inşaallah onu da benimde sezeryan olacak inşaallah 6.9.19 da sabırsızlıkla bekliyoruz miniğimizi 🥰Rabbim hepimize sağ salim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼