yavrukoala13 Deletedmom0065 birşey söylemene gerek yok devlete gdp muayene olmak için kimlğini verdiğinde gebe oldugnu söylemen yeterli onalr ona göre sıra veriyorlar ztn ve doğum olana kdr hc bi şeklde ücret ödemıyorsn
Deletedmom0065 yavrukoala13 canim yarı ozele gittim daha önce söylemediler :( çok tesekkurler yinede artik ben söylicem her yerde kullanicam hakkimi insallah