Sltnzlm Hayır kesinlikle kabul etmeyin benimde analık hakkından haberim yoktu. bende bağkurluyum geçen hafta özel hastane gittik sistemde borçlu göründük sigorta geçersiz dedi. Muayene için 200 lira istedi. kabul etmedik o zaman analık hakkınızı kullanın dediler. Şaşırdık o nasıl oluyor dedik. Bütün gebelik süresince doğumunuz dahil devlet sigortanızı karşılıyor dedi. Biz tamam ondan istiyoruz dedik. Hiç birşeye gerek kalmadan birkaç saniyede işiniz tamam dedi muayenemi olup çıktım. Gerçekten büyük kolaylık oldu her kadının heberdar olması gerek.