SaadetMira BusraMece canim en guzel olan sey bebegin haftasiyla uyumlu olmasidir. Ama 2 hafta fark cok buyuk sorun yaratmaz demisti doktorum. Beslenmene dikkat et, sekerin olup olmadigina dikkat et.
Mondlicht Badevehande hiç özel yediğim birşey yok canım🤭 ancak çok tükettiğin şeyler kilo kilo muz oldum olası severim yerim bir de dondurma çok yiyorum etkisi olur mu bilmiyorum ha birde babamız 5.5 kilo doğmuş ondan kaynaklı Bi genetikte olabilir 🤭😁
Badevehande Mondlicht genetik var o zaman bizde 4 er kilo doğmuşuz da eşimle kızım haftasında ilerliyor bakalım hayırlısı😅
Minectn Bizim bebiş de 2 hafta önde gidiyor doktor önde gitmesine birşey demiyor gelişimi iyi dedi geçen cuma günü kontrollerimiz vardı acilde idi gittik tansiyon takibime baktı iyi dedi bebeği inceledi oğlusun biraz büyük demiş miydim dedi evet dedim 🤗 normalde 31+3 günlük idik geçen cuma ama sistemde 35+2 gün diye görünüyor kilosu da 2000 kilo falan dedi maşallah 😊🧿 nts de sancılarıma falan bakıldı şimdilik herşey yolunda gidiyor 🤲
Dilaadali BusraMece eğer 1-2 hafta önde gidiyorsa bunun bilimsel olarak olumlu veya olumsuz bir tarafı yok. Bir çok anne bunu yanlış bilip sevin demiş fakat ne üzülmen ne sevinmen gerekiyor. Adet tarihini yanlış biliyor olabilirsin, döllenme tarihi farklı olabilir , ultrason cihazı yanlış ölçüm yapıyor olabilir. Bunun daha farklı bir açıklaması yok eğer bebeğin 3 haftanın üstünde önde gidiyorsa biraz kork gebelik şekeri yaşıyor olabilirsin zaten bu noktada doktor seni ilgili yerlere yönlendirecektir.
BusraMece Kızlar gebelik şekerim gayet iyi daha yeni yükleme yaptırdım beslenmemde oyle cok aşırı yemiyorum hic kilo almadım gebe kaldığım kilodayım.