Rabia_Akci Bence harika olur. Bi' arkadaşım kızının adını İzmir koymuştu gayet hoştu. lina mina lila kabak tadı verdi artık açıkçası😅 Tabii ki kimsenin çocuğuna vereceği isme karışılmamalı 9 ay karnında kim taşıyorsa o karar versin geri kalan insanların fikrine göre hareket etmeyin. Beğendiyseniz koyun çok cici🤗