Nursevda Programda Son 6 günüm yazıyor ama hala belirti yok.35.haftadan beri evimi temiz tutmaya çalışıyorum her gün iş yapıyorum yürüyüş spor devam ama tık yok🤣Yorumlara bakıyorum herkes 39 40 lı haftalarda Ağustos bebişleri inatçı çıktı.😅
Haribo42 Nursevda benim son 14 ins bende agustos bitmeden dogururum valla dayanamiyorum:((((( cok zorlaniyorum artik
Sevgimelegim Agustos sonu gelir diyordum yok yok yok esim her sabah, isden yaziyor simdi mi diye 😁🤣 39 olduk
Birkedibirbebek Haribo42 valla doğuramamaktan daha çok korkuyorum😂😂 sanki hep içerde kalacakmış gibi bi his var mı sizde de ya
Birkedibirbebek Kubra544 nasıl çıkarıcaz bu bebeleri yav bi gün belirti var diğer gün yok çok stres oluyorum yaa