1004nese ben sedef hanımın hastasıydım çok sakin biri ama bana hep soğuk mesafeli geliyodu bilmiyorum belki de ben öyle hissesiyodum mesela normal doğumdan çok korkuyodum Sedef hanıma söylediğimde buz gibi bakıp sonra konuşucaz dedi ama biliyosunuz hamilelik alıngan oluyo insan bi bakış bile etkiliyo. herkes Elif hanımı öneriyodu aynı hastanede değiştirmekte istemiyodum ama içimde kalmasını da istemiyodum 34. Haftada Elif hanıma randevu aldım ve iy ki almışım inanılmaz memnunum çok tatlı sıcak kanlı rahatlatan güven veren biri şimdi 37+3 üz keşke en başından Elif hanıma gitseymişim diyorum sezeryan korkumu ona da söylediğimde sen benim için zorunlu sezeryansın panik yapıyosun bebeği ve seni tehlikeye asla sokmam dedi bu bile rahatlattı