Gulchirai daha Haziran’da zam yapmışlardı, şimdi normal doğum 1.700 mü olmuş. Bi de Eylül’de tekrar zam çok fazla. Bari artık seneyi bu fiyatlarla kapatsalar. Haziran’da 1.250’ydi sanırım, şaka gibi.
Doktor konusunda ise postun yukarda kalsın, orda doğum gerçekleştirmiş olanlar daha net bilgi verirler sanırım. Hakkında hayırlısı olsun sağlıkla gelsin