Esesen Sirincili yalnızlık çok zor ben de alışamadım bir türlü bırsaya fethiye güzel aslında ama komşuluk pek yok burda manisa o konuda çok iyi iki üç mahalle öteye kadar tanır insanlar birbirlerini nasıl arıyorum o insanları anlatamam
Sirincili Esesen bende karamandayım canım medicananın orda oturuyorum çok yakınmışız :) hangi doktora gidiyorsun buralı mısın
Esesen Sirincili aa evet çok yakınız😊😊 iki senedir buralıyım artık normalde manisada ailem😊 ben medicabil oktay altuna gidiyorum sen nereye gidiyorsun hngi doktora
Merzub Sirincili bende ataevlerde oturuyorum sanırım size yakın çünkü medicanayı sürekli görüyorum geçerken 🙈