Bugraanne Ben de 36+1 oldum yatmak ve yürümek çok zor.otururken uyuma yeteneğim olsa keşke 😊bugünümüze bin şükür ama ben de paylaşmak istedim 😊
SemaAsya Ftm58 35+5'ten bildiriyorum; yorgunluk... Pazartesi sendromu... Uykusuzluk... Sancılar... Kasılmalar... Ama bebişimin kıyafetlerini hatırlamak, içinde olacağı anları hayal etmek bile beni çok mutlu ediyor. Yaşam enerjim benim. Minik kuzum 💙
Ftm58 SemaAsya al bendende o kadar 😌 onun eşyalarıyla uğraşmak , yeni şeyler almak , içinde olacağı günlerin az kaldığını düşünmek yetiyor 🙈
Irem19 Ftm58 34+3 gerçekten 30 dan sonra cok farklı oluyormuş ağırlaşma , uyuyamama , aşırı sıcak ve terleme burdan sesleniyorum 25 haftadan sonra hazırlayın herşeyi yoksa ağırlaştıkca cok zor oluyor sonlara bırakmayınn
Eslina dvran22 eğer bebek çok hareketsiz olursa gün boyu hareket etmezse ozaman muhakkak doktora git canım olabilir
Zeynepkbsk Ftm58 evet canim bende salgindan suphelendim ama gecti cocuk kanala yerlesirken de mide bulantisi ishal yapiyormus oyle okumustum netten ne kadar dogru bilmiyorum ama
SalihaSomuncu5 Ftm58 bende 34+4üm aksine nasil bu kadar hizli gecti bu zaman hiç anlamadim. Daha dün 20lerdeydim. Agirlasma konusuna katiliyorum ama baya agirlastim odemde var ayaklarda bacaklarda baya
Ftm58 SalihaSomuncu5 aynen canım aslında zaman çabuk geçiyor ama ya 30. Haftadan sonra sabırsızlanıyoruz ya da zorlukları başladığı için geçmiyor gibi geliyor
Ftm58 Ysmn-ibrhm geceleri çok zor geçiyor benim için . Sürekli uyanıyorum , sağa sola dönerken kasık ağırlarım oluyor sırt bel ağrıları oluyor , çok terliyorum . İnsan az kaldı diye motive ediyor kendini 🤷🏻♀️