sevginanc hayırlısıyla gelsinler inşallah 🙌🏻 34. Haftamda Bir anda sancılarım başladı acil yatışımı yaptılar , NST de 100 ü bulan sancıları gördüm , açıklığım 1 cm di . Hemen ciğer geliştirici iğne yaptılar sancıları durdurmaya çalıştılar . İki gece yattım hastanede meğer ishal sancıları tetiklemiş . Çok şükür iyiyim şimdi o yüzden aşırı sabırsızlanmama rağmen hayırlısıyla zamanında gelsin inşallah diye dua ediyorum 😌