Gbmo Doktorum gyno ferro sanol kapsül ilacı verdi ancak büyük olduğu için kesinlikle yutamıyorum, reçetesinde içini açıp kaşıkla içebileceğimiz yazıyor acaba aranızda böyle kullanan var mı yada bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi kapsülsüz içmenin bir zararı olur mu ? Zararı olsa reçetede böyle bişey de yazmaz diye düşünüyorum ama yardımcı olursanız sevinirim
Konya_gelini Gbmo canım beni mahvetti 2 tane içebildim. Çünkü istifra ettirio. Tansiyon düsüklüğü bas dönmesi felan yaşadm bidaha da icmedm
Esxra Gbmo selam, ben almanyada yasiyorum ve bende ferro sanol kullaniyorum ama kapsülsüz normal ve cokta buyuk hap degil.. belki ordada vardir?
Meryemsnlk Gbmo ben 4. Aydan sonra kullanmaya başladım devam ediyorum cnm bende başlarda zorlandım boğazimda kalıyo gibi oluyodu aliştim bol suyla iç😊
Uumudum Gbmo banada doktorum kapsülünü ekmeğin arasına boşaltıp öyle iç dedi bir sorun olmaz herhalde sizinde öyle içmeniz
Uumudum Konya_gelini tek bana yapmamış demekki bende sizin gibi iki tane içip bırakmıştım ama doktorum tekrardan içmem gerektiğini söyledi çok etkili bir ilaçmış şimdide korkarak alıyorum 😞😞
Arendeniz Konya_gelini Gece yatmadan önce için ben de hamileliğin başında aynıydım. Sonra alıştım tek seferde yutmaya bile😁
Polisanne06 Ben aylardır içiyorum hiçbir sey olmadı bana bünyeye göre değişiyor demekki bol bol suyla iç bari canım
Mevicka Bende kullanıyorum 2-3 aydır fakat kapsül değil pembe yutulabilecek büyüklükte bişey benimkide
Konya_gelini Arendeniz canım birincisini gündüz ikincisini gece içtim . İkisinin de sonucu aynı ne yazıkki :(
Nurlella Gbmo ben bir tane içtim şiddetli karın ağrısı aşırı ter bulantı yaptı bana dokundu ama herkeste farklı etkiler gösterebilir onun yerine farklı toz bir ilaç yazdı ondan memnunun suan
Tazecikannecik Bana da yazdı, beni hem kabız yaptı hemde dışkımın rengini siyah/yeşil yaptı. Aç karnına iç dedi ama ben de içemiyorum.
Konya_gelini Tazecikannecik ya bende de yaptı onu. Ayıptır söylemesi iki hafta tuvalete cıkamadım. En son lavman yaptım onunla bile yapamadım. Hemoroid aldı başını gitti. Tuvalettteki ıkınma ile çocuk doğururdum
Uumudum Konya_gelini benimde son haftalar kanaman olabilir sıkıntı yaşarsın dedi mecbur içmek zorundayım illa bunu tutturdu iç diye bakalım ne oluyo sende çok geç kalmadan çaresini bul 😞😞
Arendeniz Konya_gelini ama onu hamilelik boyunca içmek zorundasın hatta hamilelikten bi süre sonrada devam etmek zorundasın🤷♀️
Arendeniz Konya_gelini İlk içtiğim zaman ben de mide bulantısı ve halsizlik yapmıştı sonra gece yatmadan içtim bi iki ay alıştıktan sonra gündüze çevirdim önce günde 1 yap sonra ikiye çıkar ben de folik asit kullanamadım bu yüzden ama bu ilaç daha önemli
Konya_gelini Uumudum canım aile hekimine anlattım ben ilaclardan neler cektiğimi bu ay kullanma da kan seviyene bakalım dedi.kuru üzüm mürdüm eriği felan ye ihmal etme dedi
Konya_gelini Arendeniz günde bir diorda baska ilaç versin olmazsa. Gurbetteyim bakacak kimsem yok. Tüm gün evde yalnızım. Bayılsam kaldıracak kimsem yok. Onun için değistirmesini isticem