Hnfvndk Bugum braz belım agrıdı. Bu arada 2ye kadar yattım uyudum yuvarlandm sadece yemege kalktım 🙄. Aksam ustu belım agrıdı ara ara. Sonra yuruyus yaptk 1 saat kadar ve vajnada agrı + kasıklarıma ara ara bsey batıyo gbı oluyo ama geçiyo. 38+5 iz bırazdan bu arada. Dogurmak ıstyorm doguranda bendekı kadar belırtı yok ben hala ıcımde tutuyorum yahu 😞
Nilya Hnfvndk bende 37+1 im. 2 gündür ara ara gelen bel Ve kasık ağrım oluyor. Çocuk da çok hareketli yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor.
feyzaa34 Hnfvndk offf o vajinaya aniden giren ağri aman aman cok fena😭 Benim kizda carpraz duruyor adeta başı sol kasigimda ayaklari sag gogusumde sanki... sag gogsum mahvoldu😔😢
bilnazo68o Hnfvndk 39+4 le bekliyorum bende . 2 cm aciklik . ne su geliyor ne duzenli sanci. En cok bel ve sirt agrisi var :/
Hnfvndk Tokattt annemın dogumları hep erkenms abmle ben 8 buck aylık ılk abımde 7 aylık doğmuş. Ben 35ten berı beklıyorum 39 olduk nerdeyse hanımefendı gelecek. 😞
Kelebegimmm Nilya benimkide çok hareketli aceba doğumla alakası varmıdır diye araştırma yapmak istedim ama çıkmadı bişey🤷🏻♀️
Hnfvndk feyzaa34 kac haftalıktın canm. Unutuyorm hep 🙈 bızde de oyle yamuk duruyo Dışardan. sag tarafım curudu ama bası asagıda solda kalan sıslık poposumu nesı bılemıyorum. Ilk tekmelerıde sag taraftaydı artık çürüdü orası 🙈
Hnfvndk Kelebegimmm bende merak edıyorum cok hareket edıncemı doguyolar hareketsız kalınva mı. Benm bebegm hareketlerı yavasladı normalde cok hareket ederdı. Yerı azaldı edemıyo dyolar ama goz gormeyınce ınsan endıse edıyo
Hnfvndk bilnazo68o bende merak edıyorum acıklık varmı butun gece asagım agrıdı bugun gıtmeyı dusunuyorum. Keske olsa da acıklıgım. En son sancım vardı baya acıklık yoktu o daha fena
Kelebegimmm Hnfvndk bende aksine sanki derimi yırtıb çıkacakmış gibi🤭bide dün geceden karnım taş gibi ne yapsam geçmiyor aceba buda belirtimi🤔
Aytac_Guven Hnfvndk haftamız aynıymış benim bugün farklı.agrim var bakalım.su.nisan hiçbiri yok.suanlikk korkuyorum
Semaaonursnmz Kelebegimmm karnınızın taşlığı belirtidir canım erken doğum riskiyke hastanede yattım ilk baktıkları karnımın sertliğiydi
Hnfvndk Kelebegimmm sanmıyoeum benm 3 haftadr sertlesıyo gelen gıden yok ama nısanım geldı galıba tam emın olamıyorum smdı ona bı post acayö 🙈
Eylulmom Benimde kasık agrım sürekli oluyo bazen vajinada hissediyorum ağrıyı rahim doğuma yavaş yavaş hazırlanıyor sanırım bide aşırı hareketli bizim kız
Elininanasi Hnfvndk bende uygulamaya gore 38+5im😄ben sezeryan oldum hemde suyum geldi 37+6da.sabr et iyi olicak zamani var.zamaninda gelmesi daha iyi moralini bozma strese sokma kendini.benim bebek erken oldu.kendini toparlayamiyor😢sende guclu ol.zamanini bekle
Hnfvndk Elininanasi hareketlerı azaldı ya smdı normade kuduruk kendılerı. Smdı endıse edıyo ınsan goremeyınce o yuzden 🙈
sumeha Benim dün sabahtan başlayan miğde bulantısı sancılı karın ağrısı var ishal vs yok ama akşama doğru daha da arttı sonra beline girdi sacnı o saatten bu yana belimde ağrı kaldı acaba doğum belirtisi mi bunlar 37+3 um