Bsyldrmdlk benim de son 9 gün, her şey yolunda Doğum pozisyonunu almış ama açıklık Yok, akşamları çok değişik oluyor bebek hareket ettikçe sanki kasıklarımda bir zonklamamı desem acıma mı desem öyle bir şey oluyor, acaba sizde de böyle bir durum var mı ? 😊