Mutlu_E ilk olarak ilk günden beri kurtarıcım depend oldu, 3lü pijama takımı kullanıyorum geceliğe hiç ihtiyacım olmadı, havlu terlik diş fırçası roll on, emzirme atleti boşluklarının üşümemesi için emzirme sütyeninden daha iyi bence ben onu kullandım, sütüm başta çok gelmediği için göğüs pedini götürdüğüm gibi geri getirdim, çorap hava sıcak bile olsa üşütmemeniz için önemli bence ben kullandım şimdilik aklıma gelenler bunlar🙄
Bebek için de; bir tane 5li, 2 tane 10lu takım
10 adet bebek bezi,
Emzik biberon(lazım olmadı),
Ağız mendili 6 tane,
Islak mendil,
Alt açma bezi,
Müslin örtü aşırı lazım oldu,
Zıbını bence çok alın aklıma gelenler bunlar soracaklarınıza da yardımcı olurum seve seve☺️