FnurGokcan hayırlı olsun canım 🥰 11 gün önce doğum yaptım bende kilosundan ve suyunun bitmesi , kordon dolanması sonucu sezaryen oldum. İlk başta benim de sütüm az geldi Bebek iri olunca doymadı mama takviyesi yaptım. Eve geldik 2 gün sonra sütüm çoğaldı tek yaptığım şey kimseyi dinlemedim , bol su içtim ( 3 litre ) , hurma ve petibör bisküvi yiyorum. Devamında mis gibi sütün oluyor 🧿
Bu arada benim oğlum 4000 kilo 56 cm doğdu. 🥰