ikiKizAnnesi_ Hamzaeymen_donmez onun ismini eşim ayırdı canım Anneme uygun benim annemin ismi gülümser onunda güneş koyduk😍
Skn23 ikiKizAnnesi_ bende alya istiyorum eşim esme koyalım babaannemin adı diyor 😁 hala bi isim bulamadık
ikiKizAnnesi_ Tugbakzl rabbim gönlünüze göre versin cnm inşaAllah kızınız da olur🤗😘 insan olmayanı istiyor bende erkek yok ikinci bebeğimde kız 😚😍
Tugbakzl ikiKizAnnesi_ teşekkür ederim canım sizin için de allah iki duyguyu da tatmayı nasip eder işallah 🤗😊
Kubrabdrhmn0235 ikiKizAnnesi_ bende arya çok istedim ama eşim istemedi esin de güzel yani hem alya hemde esin olsun nolacak ki
Melinarya ikiKizAnnesi_ ilk oğlumda eşim koydu ismini bir hafta elime yazmıştım unutuyordum ama ikiside güzel bence bu ara oğlumun adı dobrahan cennet kuşum oldu