ikiKizAnnesi_ Slm kızlar hayırlı pazarlar😘 benim rabbim nasip ederse kızım olucak ben ismini Alya koymak istiyordum eşim beğenmiyor ben unutuyorum ve ağzıma yakıştıramıyorum diyor😂 o Esin istiyor kızımızın ismini sizce ESİN ismi güzelmi lütfen fikirlerinizi alayim çunku isimi emzik yaptıracağım kadın bugun yazdı sipariş alıcazmı diye dedim abla evet ama isim daha seçemedik🤦♀️
online_mom ikiKizAnnesi_ off keske sormasaydın şimdi alya ismi için herkeste var başka ısımmı bulamadınız yok şöle yok böleciler gelir 😂😂 bence ikiside güzel ama esin daha iyi sanki 🙏🌸
Hamzaeymen_donmez ikiKizAnnesi_ ben Alya ismini çok beğeniyorum eşine de bu seferki Alya olsun diğerini eşin koyarız de bu sefer senin dediğini yapsın yani
Skn23 ikiKizAnnesi_ bende alya istiyorum eşim esme koyalım babaannemin adı diyor 😁 hala bi isim bulamadık
ikiKizAnnesi_ online_mom Başka isimler var canım da ben nasıl olsa isim beğenmiyorum😏 sizin başka bir bidliğiniz güzel isimler varmı ??
ikiKizAnnesi_ GulsunA valla çok zor cnm🤦♀️ Alya ismini evet bende çok beğeniyorum eşim her sorduğumda bana zor geliyor unutuyorum diyor 😂 Esin olucak diyip sırıtıyor🙈🤗❤️
online_mom ikiKizAnnesi_ ben daha hamile bile değilken eşime mila ismi ne güzel kulağa hoş gelıyo demıstım.sonra kız oldugunu ogrendık dusundunmu isim dedim 😂 mila olucakya neyini düşünücez dedi 😂🤔 çevremde arkdaşlarımın koydukları ve begendıgım isimler Alfa , Defne , Zeynep güzel geliyor bana ama çok yakınlarımda var 😂🤗❣️
ikiKizAnnesi_ GulsunA teşekkür ederim sonunda öyle olacak herhalde 🤪 peki siz başka güzel isimler biliyormusunuz😍
GulsunA ikiKizAnnesi_ Ben Ela istiyodum esim Hazal istedi Hazalimiz oldu🙈🌸 Eylul, Simay, Miray, Feyza, Eda, Ekin, Ezgi, Damla vs vs cok begendigim isim vardi ama bitane secmek zorunda kaldik iste 😅😅 size kolay gelsin🙈
online_mom ikiKizAnnesi_ benim begendıklerım 🙄 Esinde eski isim aslında sız öle yazınca ayrım yoktur diye düşünmüştüm 🤔🌸 sağlıkla kucagınıza alın inşallah iyi günler 🌸🙏
ikiKizAnnesi_ Deletedmom3 hayırlısı canım ben eşimi de kırmak istemiyorum bende beğeniyorum esin ismini esin koysak iki taraflı da beğenilmiş oluyor ben hep alya alya koymak istiyorum o beğenmeyince esin seçtik🙈
ikiKizAnnesi_ Hamzaeymen_donmez onun ismini eşim ayırdı canım Anneme uygun benim annemin ismi gülümser onunda güneş koyduk😍