Sncem Kızlar meraba bugün 37 haftalık olduk çok şükür erken doğum riskimiz vardi şuan icim rahatladı desem yeridir karnım aşağıya inmis baya o yüzden olsa gerek kasık ağrısı yasiyrm kasıklarda hissediyrm oğlumu 😁vajinaya baskıda uygular oldu normaldir diye umut ediyrm doktorumuz haftada bir çağırdı artık sağlıkla kucağıma alacağım günü bekliyorum kızlar o kadar zorlu bir hamilelik geçirdim ki bunada şükür diyebiliyrm Allahım çocuğu olmayan herkese bu duyguyu yaşatsın
Sncem Semrasem bende bu haftaya girince doğsun diyrm😀😀bide heran tetikte bekliyrm sancı gelicek diye annemlerde kalıyorum riskim vardı diye hala kalmaya devam
Kaderozy Sncem rabbim kolay dogum nasip etsin insallah bende 36+4 oglum 3200 gr olarak gorunuyor gittikce daha bi tosun oluyor yediklerimede hic dikkat etmiyorum ama korkuyorym dogum nasil olcak diye😣😣
Semrasem Sncem annemde bana geldi iki gün oldu şimdiden sıkıldı biran önce doğsa bari diyip duruyor 😀
Minikkimyager Canım bende 37 haftalığım 2650 kilosu .doktor minik bi bebek olacak dedi .aslında iyi de besleniyorum ama bu kadar oluyor demekki genetik gereği olsun hiç moralimizi bozmayalım sağlıklı olsunlar inşallah .sancın var mı ?benim adet agrısı gbi kasıklarım agrıyor ara ara 🥰
Sncem Minikkimyager bizim 33 te beri erken doğum riskimiz vardi atlattık sanırım bu haftayı görünce karnım aşağıya indi bebeğimi kasıkta hissediyrm vajinadada baskı hissediyrm zaten yürüyüş hayatım bitti ağrım olduğu için sancı oluyo ama düzensiz
Beyazlale Bizde 37 ye giricez canim basindan beri bende cok zorlu hamilelik gecirdim dokuz aydir yatarak gecti erken dogum riskimizde vardi çok şükür bu haftalara kadar geldik dedigin gibi icim artik daha rahat. Rabbim herkrze hayirli dogumlar nasip etsin🙏
Hande2204 @Semrasem#5679005 al bendende o kadar canim bende 37ye girdim sicaklara dayanamiyorum artik diyorumki dogsun biran once 😁
Semrasem Hande2204 ay çok zor zamana denk geldik eşime diyom eğer ikinciyi düşünürsem kışın doğum yapacak şekilde ayarlıcam kendimi 😀
Hande2204 Semrasem hahha vallaha bendr aynisini soyledim son ayini kisin gecirenler gercekten cok sansli yada en fazla mayis ayina kadar falan ama agustos temmuz sicaklari beni bitirdi 😁
Rabia2019 Ben de 37. Haftama girdim dün 5 dakikada bir kasılmalarım oldu kanamam oldu bir an doğuruyorum sandım ama çok şükür yanlış alarm😂🤦🏼♀️
Azra_19 Bizim 37 bitiyo 😅Suyum fazla olduğu için erken doğum riski yüksek demişti doktorumuz hala bekliyoruz yarın nst miz var heycanla gidicem bakalım ne olacak😂
Semrasem Berfinberf son zamanları şu aylarda geçirenler olarak herkes demiştir bence 😀 canımız burnumuzda birde sıcaklar bayıyor bizi
NhLpRn Bende 37deyim hala doğum pozisyonu almadı nstde 97ye varan sancılarım çıkıyo bilmiyorum nasıl olacak