Arzuyldz ay cidden aynı şeyler :/ ben mantar ve iltihap da yaşadım şimdi alıntı yine arttı acaba o mu bu mu bişe mi oluyor ne bu sancı diye diye eşimin başını yiyorum. Ya açılıyorsa ya rahim ağzı kısaysa bi sürü soru. Bir de amerikadayım ayda bir kontrol ve her zaman ultrasona gerek duymuyor doktor zararlı diyor. Ama ben alıştım her gün gel bakalım dese giderim, ille o normal mi bu normal mi diye sormaktan doktordan da çekinir oldum keza kadın gülme krizine giriyor 😹