Simos44 ben 4 yillik evliyim 9 tane kimyasal gebelik yasadim. Bi defa kurtaj oldum. Parca kalmis die. Bi defa perde ameliyati oldum. Cok sıkıntı yasadim anlayacagin. Dedigin gbi ilk olunca noldugunu anlamiosun bu degisimlerin. Rabbim kimseyi evlatla sinamasin Kimsenin kucagini bos birakmasin. Emeklerimizin karsiligini en guzel sekilde aliriz insallah.