Mrbrn canım, ben de 11+4 deyim.Aslında henüz başlarında sayılırız.vücudumuz Rahim bebeği sağlam bir şekilde taşısın diye beynimizden bile aşağılara deli gibi kan pompalıyor.O yüzden rahime doğru çılgın bir kan akışı var.Utanacak ve korkacak asla bir durumun yok çünkü normal.Emin ol o kasılmalara kan akışından olduğu için bebişi etkilemeyecek.Ayaklarının altına yüksek yastık koy yatarken faydasını görürsün.