BilgecyLn Tugce1803 değerlendiriyorum canım ama daha önce sadece akıntı olurdu bu ay oldu sadece bakalım neyin belirtisi 😊
BilgecyLn EUEUEU ilkinde benim de göğüslerim bi anda şişti sızlamaya başlamıştı abartısız söylüyorum sanki iğne batırsam patlayacak gibi olmuştu
EUEUEU BilgecyLn aynn aynn elim değse bile canım yanıyodu. Şimdi 2 hanileliğimdede aynısı olursa hemn anlarım hamile kaldıgımı onun agrısı sızısı bi değişikti :)