BilgecyLn Kızlar gece gece yazıyorum inşallah cevap veren olur belim sanki kırılacak adet sancısı gibi bi ağrı var 11 Ağustos da bitti adetim ağır kaldırmadım üşümedim de neden olur ki ay ortası böyle bi ağrı uyutmuyor resmen
Deletedmom00313 BilgecyLn gebelik belirtisi olarakta söyleniyor ama ay ortasındaysan bukadar erken olacağını sanmıyorum incitmişte olabilirsin 🤷🏻♀️
sena_1 BilgecyLn korunmuyorsaniz gebelik belirtisi olabilir benim ilk 3 ayim bel ve kasik agrisiyla gecti 😊
sumeyyecans BilgecyLn eğer gebeyseniz ilk bir kaç ayınız adet belirtisi olabilir öyle demişti doktorum. Eğer ağır kaldirmadiysaniz korkulacak bir şey yok demektir ☺️ hakkınızda hayırlısı olsun
BilgecyLn Deletedmom00313 bende sanmıyorum canım ama ağrı dışarda başladı kafede otururken adetimin başlayacağı günde böyle ağrır neden oldu çözemedim
BilgecyLn sena_1 korunmuyoruz ama daha adetim biteli 10 gün falan oldu belirti için çok erken bence bebiş olduysa bile bu aralar olur anca 🙄
BilgecyLn sumeyyecans bazayı kaldırdım ama o artık rutine bindi günlük ya bişey almaya ya da koymaya kaldırıyorum 😏
Sirius92 BilgecyLn arkadaşım benim de reglim biteli bir hafta olmuştu sonra tekrar regli sancisi bel agrisi kasik agrisi gogus sismesi vs yaşadım. Acaba tekrar mi olcam diye kendimce sebepler üretirken usuttum vs diye bekledim bekledim bi baktim hamileyim
Tugce1803 BilgecyLn bazıları yumurtlama belirtilerini çok belirgin yaşıyor sende onlardan olabilirsin bu günleri değerlendir🌸
EUEUEU BilgecyLn inşallah gebelik belirtisidir siz dikkatli olmaya gayret edin. Benmde belim göğüslerim ve kalçalarkm çok agrımıştı ama anlamamıştım hiç aklıma gelmemişti
BilgecyLn EUEUEU ilkinde benim de göğüslerim bi anda şişti sızlamaya başlamıştı abartısız söylüyorum sanki iğne batırsam patlayacak gibi olmuştu
Sirius92 BilgecyLn benimde ağrım o sekildeydi sanki belim kırılıyor gibi ha şimdi regli olcam yok usuttum yok bilmem ne derken bi baktim 5 haftalik hamileyim 😇😀
Sevincakarsu BilgecyLn gebelik belirtisi olabilir çünkü ilişkiden 6gun içinde eger yumurtlama dönemine denk geldiysen olabilir benim üzerine görme dedikkeri olmuş ve çok bek kasik ağrısı yaşıyordum
BilgecyLn Tugce1803 değerlendiriyorum canım ama daha önce sadece akıntı olurdu bu ay oldu sadece bakalım neyin belirtisi 😊