Ysmn_61 Ben çocuğumu sma yla büyüttüm ben memnunum seviyoda oğlum sma mamasını aptamil kullandım 2 kere balgam yaptı oğluma
minik_fasulyem_ MENUR çok iyi canım gecenlerde bloğ yazarı 5 tane mama ismini yazmıştı sma en çok kullanılan ve sağlıklı deniliyordu ablamda kullanıyor yegenıme
sidikacansu Prenstalha Doktorla bu konuyu özellikle konuştum bana humana 1 dışında kullanırsan anne sütü çok acı gelir dedi.
bebegineasikanne Bebek mağazasında bana Humana yı tavsiye etmişlerdi şöyle bi araştırıp kullanmaya başladım. yazılanlara göre %100 laktoz içerdiğinden dolayı anne sütüne en yakın mama ve hiç şeker yok içerisinde. anlayacağın yeni doğan için en uygunu gibi duruyor. Sen de bir araştır karşılaştır bunlar çok önemli. Mama diyip geçme
CinarBaykal Prenstalha ne olur ne olmaz diye araştırdım en iyisi gördüğüm kadarıyla hipp Ama mama dışında mama ile besleme konusunda bir tavsiyem olacak; memede mama yöntemi. Bir adet beslenme kateteri almak yeterli. Bir ucunu biberondaki mamaya bir ucunu da gögüsünüze yapıştırıyorsunuz ve böylece bebeğinizi emzirerek mama vermiş oluyorsunuz. Bu yöntem hem sütünüzün daha hızlı gelmesini sağlıyor hem de bebeğinizin biberon ucuna alışarak oluşabilecek meme reddi durumunu da ortadan kaldırıyor. Kateteri yaklaşık 5tl 'ye kadar çok rahat bulabilirsiniz. Örnek link: https://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/emzirme-destekleyici-sistem-eds-icin-12-numara-beslenme-sondasi-489030756?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=329305705856&utm_term=64880364903&ga_prodid=489030756&ga_merchantid=112318976&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjw0IDtBRC6ARIsAIA5gWuARVZ8UbQoZroos2jC-VvkdYiUXvDDZXjqKv9Zr1awHrQNHNHa87oaAvYAEALw_wcB Yöntemin örnek görseli; https://1252149697.rsc.cdn77.org/wp-content/uploads/2018/05/memede-mama-yontemi-sns-yontemi1.jpg