Prenstalha ben ilk çocuğumda iyi diye Aptamil almıştım 6 ay kullandım sonra bebelaca geçmiştim. Aptamil biraz gaz yapıyor evet birde çok şekerliymiş öyle dediler. Banada hipp’i ve bebelac gold u önerdiler ama biraz pahalıya gelecek benimkiler ikiz yetemeyebilirim o yüzden bebelacı düşünüyorum 🤔