Merve9423 ilk doğumumda hem gecelik hem pijama almıştım
pijama emzirme özellikli olunca (sürekli emzirme ve süt sağmak gerekiyor) işe yarıyor o şekilde tavsiye ederim bir de hastane bezi kullanınca zaten pijama da rahat oluyor sürekli alttan muayene etmiyorlar ki doğumdan sonra
Doğum öncesi için zaten ameliyathane elbisesi giyiyorsun