Merve9423 ben ilk doğumda 1 pijama 1 gecelik aldım sezeryan oldum sürekli alt değiştirildiği için gecelik çok rahat oldu zaten ameliyattan çıkınca pijama altını giydiriyor hemşireler sonda takılı olduğu için ve lohusa olunca sürekli ter içinde kalıyorsunuz bu sefer 2 gecelik goturucem pijamayi çıkarken giymistim