hilal_2323 Kızlar hastane çantasına süt olması için ceviz hurma incir dud kurusu doldurayım diye düşünüyorum hastanede sütüm gelmedi derdine düşmek istemiyorum çok mu abarttım 😅🤦♀️
Tubiorc hilal_2323 bende öle yapmayı düşünüyorum hatta dogumumun son haftalarında sık sık tüketmeye de başlıcam
Selinnnce hilal_2323 onlarin hic biri sut yapmiyorki:) sadece sivi almaniz gerek. Su en iyi sut yapicidir
A_S_K hilal_2323 planlıysa son zamanlarında 2,5 su bardağı suda 5 yemek kaşığı kuru dutu kaynat onu gün içinde iç bol bol süt yapar kalitesini de arttırır :)) Geri kalan saydıklarında süt yapar kalite arttırır
Simos44 Sweetblonde88 canım anne çayları içinde Rezene ve anason var yapılan son çalışmalar bunların hiç bir yarar sağlamadığı. Aksine kanser riskini çok artırdığı özellikle anne adayları emzirenler kullanmaması gerektiği ortaya çıktı. Uzun vadede zararı olduğu kanıtlandı. Ama ne yazık ki Türkiye de bu duruma baskı yapan bir kaç doktor var. İsterseniz araştırın ama ben gördüğümü söylemek istedim zaten o çaylar yurt dışında da önerilmiyor. Süt için en iyi şey olumlu düşünmek ve su içmek olduğu söyleniyor. @Anne6161amine @hilal_2323
Seyuba Sweetblonde88 anne çayı nedir adı böyle mi böyle sorup bulabilir miyiz bu çayı ? Ve gerçekten deneyip faydasını gördünüz mü ?
hilal_2323 Selinnnce yok canım yapıyor hem süt yapıyor hem kalitesini yükseltiyor. Sıvı hastanede bulunursa süt su vs ama bunlar o anda kimsenin aklına gelmez diye düşünüyorum 😅
Simos44 hilal_2323 yüreğinin sesini dinle demek istiyorum :) yani olumlu düşün stres yapma sağlıklı beslen İnan süt için ek bişe yapmana gerek kalmayacak
Anne6161amine Rezene çayı güzel süt yapıyor sezeryan dogumda dogumun ertesi günü içmenize izin veriliyor yanınıza alabilirsnz
hilal_2323 Anne6161amine onuda alacam aktardan sade rezene olanı almak istiyorum eczanede satılanlarda şeker var çünkü
Anne6161amine hilal_2323 ablama sallama çay olarak almıştık rezene çayını sütünü o getirmişti bide hastaneye gitmeden elde şekersiz kayısı hoşafı yapın ikisi çok işe yaramıştı
Berrinsoygazi Bir kaç sene önce tv de kadın Doğum uzmanı şunu demişti ...inekler süt olsun diye hep yeşillik yer sizde sütünüz olsun istiyorsanız bol bol yeşillik yiyip su için demişti mantıklı geldi 😁
hilal_2323 Berrinsoygazi yeşillik çok severimde hastane şartlarında ne kadar yenir bilemedim eve geçince gaz yapmayanları yiyecem 😅
Gmz942 Berrinsoygazi evet çok doğru mesela roka çok güzel sütü artırıyor. Birebir kuzenimde şahit oldum ben de yiyeceğim sürekli. 👍
hilal_2323 Simos44 evet canım hazır hale getirilen çaylar malesef öyle humana yada hazır rezene çayları dediğin gibi ama aktardan sade kendisini alacam katkı vs içinde bişey olmadan
saka36 hilal_2323 yok canım abartmak değil. Ben doğum yaptım annemler hemen hurma aldırıp getirdiler. Keşke bende çantama koysaymışım
hilal_2323 saka36 bol su ve yazdıklarımı yanıma alırsam sıkıntısız sütüm gelir inşallah yani hazır kek büsküvi almaktansa bunlar çok daha iyi