Canan_seckin Şuan mesela cevap yazarken hemen reklam çıktı gene. Beğeni yapıyorum yorumlara iki beğeni sonrası reklam hemen
sevval55 adm ilk uygulamaya girince, yorum yazmak istediğimde, bir konusmaya bastıgımda, 5 saniyede bir reklam çıkıyor yok trendyol yok saçma videolar bıktım artık
Slinn adm bu sayfanın altında bile reklam var forumda başlıklara gezinirken en altta ekranın altını kaplayan ve hiç gitmeyen reklam var şuan bu yazımı yazana kadar iki tane daha çıktı ekranıma kapattım kabak tadı verdi artık silicem ya. Açılmıyor iki saat forum sayfası açılınca yüklenmiyor hemen bide bu reklamlar bıktıııkkk
Canan_seckin SevalK daha bir hafta önce demiştim en sevdiğim uygulama Happy mom ve watsapp bi onlarda reklam yok diye nazar değdi 😏
Esraesrasoner Canan_seckin bende sadece ben de cikiyor sanıyordum çok sinir bozucu olmaya başladı cidden @adm
Canan_seckin Esraesrasoner bir de yorum yazarken reklam gelmesinin yanı sıra kırmızı uyarı veriyor bunu yapmaya yetkiniz yok. Altı üstü yorum 😂
Esraesrasoner Canan_seckin sorma oda ayrı oda geliyor bende eşime kızıyorum bir program indirdi onun yüzünden reklam geliyor naptın ettin diye adamın günahını almışım 😄😄😂