Medine_1992 ponciklerin_annesi üniversite biter bitmez evlendik ama işte bu yaşı buluyor canım napalım 😁😁😁
Medine_1992 ponciklerin_annesi iyi yapmışsınız canım biz 7 sene üzerine evlenebşldik şükür üniversite atanma falan derken işte 💕anca
Msl Melek31 doktor bana bazen yanılma oluyor kız deriz erkek doğarsa böyle durumda bebeği almak istemiyolar o yüzden söylemiyoruz demişti