ponciklerin_annesi devlet hastanesinde bazı takıntılı doktorlar olabiliyor canım ikinci kız olduğunda söylemek istemiyorlar sebep insanlara ön yargılı davranıyorlar neymiş erkek değil de kız olduğunu duyan geri kafalı kesim gibi gebeliği sonlandırmak bebeği dusurtmek için ellerinden geleni yapacak sanıyorlar bi arkadaşım var ona da 27 haftasına kadar söylemediler sebebi de buydu... bende ikinci kızımın gebeliğin i özel hastaneye gittiğim halde 22 haftalıkken zorla soylettirdim kendim gördüğüm halde hayır kız değil belli değil diyordu şimdi 3ü ye hamileyim oğlum olacak kısmetse 21+1 günlüğüm 12-13 ü hafta da aynı doktorum pat diye söyledi ne hikmetse demem o ki oluyor böyle ruh hastaları cinsiyet alışveriş için önemli bana sorarsan özele git ve o özel anını yaşa canım ❤🌹Rabbim gonlundekini nasip etsin 🙏🙏💞